Kullanıcı girişi
Kullanıcı adımı unuttum
Şifremi unuttum
Giriş yap
UZMANTV'ye Facebook hesabınız ile üye olun

VEYA eposta adresinle üye ol
Zaten üye misin ? Giriş yap

Kullanıcı adı hatırlatma
Kullanıcı adınızı e-posta adresinize gönderebilmemiz için, lütfen e-posta adresinizi yazıp gönder butonuna basın.
Şifre hatırlatma
Şifrenizi e-posta adresinize gönderebilmemiz için, lütfen kullanıcı adınızı ya da kayıt olurken bize verdiğiniz
e-posta adresinizi yazıp gönder butonuna basın.
ya da
İşlem Tamam
Şifrenizi sistemde kayıtlı olan e-posta adresinize gönderdik. Eğer şifre hatırlatma e-postası ulaşmazsa junk/spam klasörünü kontrol etmeniz yerinde olur. Belki yanlışlıkla oraya düşmüştür.

Üye giriş sayfasına git.

Tamam

Göz kuruluğuna neden olan ilaçlar var mı?

21,606
kez izlendi
Puan: 4.62 / 5
Detaylı Açıklama

Göz kuruluğuna neden olan ilaçlar var mı?

Bazı ilaçlar gözyaşının azalmasına neden olur. Depresyon tedavisinde kullanılan depresyon giderici ilaçlar göz kuruluğuna neden olabilir.

Psikiyatride ve şizofreni hastalarında kullanılan ilaçlar gözyaşı ve tükürük salgısını azaltır.

Akne tedavisindeki gibi yüksek dozlu A vitamini tedavilerindeki ilaçlar kuruluğa neden olur.

Göz kuruluğu yaşayan kişiler göz kontrolünden geçmeli.

Gözdeki alerji tedavisinde kullanılan haplar göz kuruluğuna yapabilir. Bu nedenle göz alerjisi nedeniyle antihistaminik ilaç tedavisi olanlar göz kuruluğu için ayrıca tedavi edilmeli.

Videoyu Göster

Sağlık Kanalı

Hepsini göster

Yorumlar

Sitene ekle
Kapat